Som Inhouse Manager ansvarar du för att hantera inkommande affärer till verksamheten. I din roll är du med och planerar du det dagliga arbetet och representerar House of Regalo för våra återförsäljare i Sverige, Norge, Finland.
Vi söker dig som vill jobba på en arbetsplats där en positiv attityd och höga ambitioner är kännetecknande. På kort tid har vi vuxit och här får du möjligheten att påverka den fortsatta uppbyggnaden av House of Regalo. Vi söker dig som vill vara en representant för House of Regalo. Din kommunikationsförmåga är viktig där du agerar som vägledare för våra kunder.
Du tycker om att arbeta där professionalism och ödmjukhet är ständigt rådande. Som person är du professionell, tydlig strukturerad och driven.
• Du är lösningsorienterad, noggrann och inte rädd för att hugga tag i saker som behövs göras
• Du ser lösningar och vill hjälpa till
• Du trivs i en snabbväxande och dynamisk miljö
• Du ser kundens värde och behov som det mest väsentliga.
• Du har goda kunskaper i Officepaketet
Som en del av House of Regalo är dina arbetsuppgifter:
Kundsupportansvarig
Uppföljningsansvarig
Dagliga driften
Om House of Regalo
House of Regalo är grossist inom heminredning med fokus på företagsgåvor. På kort tid har vi vuxit och tagit en viktig plats hos våra kunder. Nu ges möjligheten att vara med på den fortsatta resan.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning med placering i Borås.
Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att maila till info@houseofregalo.se.
Märk ansökan med ”Inhouse Manager”. Vi ser fram emot din ansökan. VI intervjuar löpande så vänta inte med din ansökan.